maandag 31 mei 2010

Wat nou Mam!!







Deze Foto is gemaakt in Elburg Jordy zat op een kanon, hij was
aan het rond kijken .
Toen roepte ik hem voor een foto hij ja wat nou,hij zei moet je nou weer een foto maken.
tja moeder he willen weer leuk foto ook voor de scrap hihi.
Wat ik gedaan voor deze Layout, gebruik gemaakt van de papier My Minds Eye
so sophie.
1] De basis van merk Charmings Simple things {de gele papier}
2]De Die-cut papier heb ik heb ik overtrokken en uit geknipt {dus zelf een Die-cut gemaakt}
3]En de papier gestikt op de naaimachine.
4]De stroken papier onder de foto de eerste is van merk living Proof {gestreepte] .
De maat is 13x16
5] en de tweede strook is merk Proof Stripe Maat 10x17.
6]En de horizontaal strook is van merk Forever with you, ik heb deze geponsd
met een Border Punches Martha Stewart {Gothic allebeiden kanten en daarop van groot naar klein prima Parels.
7]En tags van MME die-cut geinkt met distress vintage inkt en er onder gestoken.
8]De swirl geinkt met distress storm sky en de bloemtjes uit geponsd en streepjes gezet
met een zwarte pen en in de hart van de bloem met Stickles Aqua aan gestipt
en en bruine Prima Parels er op geplakt.
9] De bloem links onder de bruinen heb ik touw geknopt hoe te werk je pakt een stuk papier
lijm op doen bloem de gele{ is van Zva Crative}in het midden en dan wat je geknoopt
heeft ga je rond de bloemen,En dan uit knippen de papier wat je heeft vast geplakt dat was het
10] De gele lint is ook van Prima en brads
11] Recht de vlinder heb ik uit geknipt in het middenzijn kralen en daarin de sprieten ijzer
draad gebogen en de vleugels met stickles een vorm gegeven.
12] Onder de foto is plak lint en geinkt aan gestipt.
Dit zo beetje globaal wat ik gedaan heeft.
Ik ben zeer benieuwd weer hoe jullie het vinden.!!




5 opmerkingen:

  1. Heel mooi vind ik het!het papier is mooi,de foto helemaal goed en het totaal plaatje is SUPER!!!
    Groetjes en een fijne dag,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een schitterende lo. en die foto is geweldig.

    groetjes Heidie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik vind hem weer prachtig hoor,heel mooi,leuke kleuren en toch ook wel een hele mooie foto;-)

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Carla wat is die prachtig
    het ziet er zo mooi uit
    met deze foto

    groetjes Mams

    BeantwoordenVerwijderen